Top 25 Indicatori de Performanta pentru Call Center in 2010

75,00 RON
în stoc
75,00 RON



Utilizarea de KPIs in industria de Call Center are o traditie indelungata. Datorita combinatiei unice dintre oameni, procese si tehnologie, call center ofera un mediu ideal de utilizare a KPIs. Raportul Top 25 Indicatori de Performanta pentru Call Center in 2010 contine o analiza riguroasa a celor mai populari Indicatori de Performanta pentru call center in 2010, selectati in functie de numarul de vizite primite in comunitatea smartKPIs.com.

Raportul Top 25 Indicatori de Performanta pentru Call Center in 2010 ofera o privire de ansamblu asupra celor mai populari KPIs pentru Call Center, prin combinarea inputurilor primite din partea comunitatii smartKPIs.com cu cercetari si analize efectuate de echipa editoriala. Sectiunile principale ale raportului sunt: „KPIs ... O perspectiva”, un articol ce stabileste contextul printr-o discutie pe baza gradului de inovatie in folosirea KPIs, despre ceea ce este vechi si ceea ce este nou in utilizarea KPIs. O introducere in formularul standard de documentare KPIs, dezvoltat de echipa de cercetare a smartKPIs.com (peste 30 de campuri de date, facand din acest formular cel mai complet si mai riguros disponibil). O lista cu denumirile KPIs din Top 25 Indicatori de Performanta pentru Call Center in 2010, urmata de o scurta analiza a fiecaruia; Dintre cei mai populari 25 KPIs pentru Call Center in 2010, top 3 este constituit din urmatorii: - % Utilizarea agentilor - $ Venit per apel finalizat cu succes - # Timpul mediu de gestionare a unui apel O descriere detaliata a fiecarui KPI listat in raport, asa cum este documentat in sectiunea de continut premium a smartKPIs.com si a IndicatoridePerformanta.ro. Perceptii cuprinzatoare asupra Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs) ca instrumente de masurare a performantei si un glosar explicand cei mai populari termeni ce ii caracterizeaza.

ID Produs: AI0118061

Categorie: Raport de cercetare

Format: PDF

Dimensiunea: 2.5 MB

Pagini: 76

Data publicarii: 29 Iulie 2011

Rezumatul raportului Despre Indicatorii Cheie de Performanta (KPIs) KPIs ... O perspectiva Profilul comunitatii smartKPIs.com Taxonomia ariilor functionale in cadrul smartKPIs.com Taxonomia industriilor in cadrul smartKPIs.com Formularul de documentare KPI explicat Despre Call Center ca industrie Top 25 KPIs pentru Call Center in 2010 – Lista indicatorilor Top 25 KPIs pentru Call Center in 2010 – Analiza indicatorilor Anexa A: Glosar Anexa B: Rapoarte similare Anexa C: Despre Acumen Integrat Anexa D: Serviciile Acumen Integrat Anexa E: Portofoliul online al Acumen Integrat Anexa F: Portofoliul online al The KPI Institute in Romania

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii