Toolkit Sistem de Management al Performantei in Call Center

1.125,00 RON
în stoc
1.125,00 RON



Toolkit-ul "Sistem de management al performantei in Call Center" este o colectie de instrumente pre-populate pentru managementul performantei call center-ului si monitorizarea contributiei sale la performanta intregii organizatii. Setul de instrumente ofera elementele necesare pentru crearea unui sistem complet si functional de management si masurare a performantei call center-ului.
Personalizarea Toolkit-ului Sistem de management al performantei in Call Center Desi pre-populate cu KPIs si alte date, instrumentele pot fi personalizate de catre clienti pentru a fi adaptate nevoilor specifice din cadrul organizatiei proprii; Redenumirea, adaugarea de noi date in fisiere si schimbarea designului instrumentelor pot fi realizate cu usurinta fara a afecta integritatea fisierelor; Un Ghid pentru Administratorul Toolkit-ului este inclus la fiecare achizitie, facand personalizarea instrumentelor un proces usor; Suportul pentru personalizarea instrumentelor poate fi obtinut contra cost din partea echipei IndicatoridePerformanta.ro.
ID Produs: AI0116111 Categorie: Toolkit Format: Microsoft Office Word, Excel si Power Point 2007 si PDF Dimensiunea: 5,57 MB Fisiere: 13 Data publicarii: August 2011
Arhitectura Sistemului de management al performantei in Call Center - o perspectiva vizuala a intregului sistem de management si masurare a performantei call center-ului, incluzand instrumentele si procesele din cadrul sistemului, precum si legaturile dintre acestea. Starea dorita de evolutie a call center-ului - reprezentarea vizuala a starii dorite de evolutie a call center-ului pentru urmatorii 3-5 ani, in termeni de misiune, viziune, tinte si valori, avand trei nivele: Identitate & Scop, Starea Dorita, Declaratia de Viziune. Harta strategiei a call center-ului - reprezentarea grafica a obiectivelor anuale stabilite de call center si relatiile dintre acestea, grupate dupa cele patru perspective ale Balanced Scorecard. Scorecardul de performanta al Call Center-ului- colectia celor mai importanti KPIs pentru call center, derivati din obiectivele din Harta strategiei, de asemenea grupati in functie de perspectivele BSC. Dashboardul de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti - colectia celor mai relevanti KPIs ce reflecta contributia functiunii de serviciului clienti la performanta intregii organizatii. Dashboardul de performanta al Call Center-ului de vanzari - colectia celor mai relevanti KPIs ce reflecta contributia functiunii de vanzari la performanta intregii organizatii.Portofoliul de initiative in call center - colectia initiativelor implementate de call center, reflectand obiectivul corespunzator initiativei, stadiul fiecareia, persoana responsabila, bugetul alocat, datele de inceput si final si alte informatii similare. Procesul lunar de monitorizare a performantei - reprezentarea fluxului din cadrul procesului de monitorizare lunara a performantei, incluzand actiuni precum colectarea datelor, completarea rapoartelor de performanta, comunicarea rezultatelor de performanta, intalniri de evaluare a performantei si stabilirea initiativelor de imbunatatire a performantei. Exemple KPI pentru Scorecardul de performanta al Call Center-ului, Exemple KPI pentru Dashboardul de performComponente: anta al Call Center-ului de serviciul clienti si Exemple KPI pentru Dashboardul de performanta al Call Center-ului de vanzari - contine colectiile de KPIs inclusi in Scorecardul de performanta al Call Center-ului, Dashboardul de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti si Dashboardul de performanta al Call Center-ului de vanzari; rapoartele sunt disponibile in format pdf, KPIs fiind documentati complet conform standardelor si formularului de documentare al smartKPIs.com.

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii