Solutii pentru Managementul Schimbarii in Organizatii




Scopul acestui curs este de a oferi o mai bună înțelegere a factorilor care facilitează sau împiedică realizarea schimbărilor dorite. Programul include modalități de combatere a rezistenței la schimbare și a inerției organizaționale, modele de schimbare, etape, planificarea acestora și măsurarea impactului inițiativelor de schimbare. Cursul este structurat ca un program interactiv care se desfăşoară pe parcursul unei zile.

Principii și practici în managementul schimbării

  • Discuție: Provocări în managementul schimbării
  • Clarificarea conceptului de management al schimbării;
  • Managementul schimbării și managementul performanței;
  • Managementul schimbării și managementul proiectelor;
  • Importanța managementului schimbării;
  • Motive pentru care inițiativele de schimbare au/nu au succes.

Înțelegerea schimbării

  • Discuție: Exemple de schimbare (nivel personal, organizațional)
  • Managementul schimbării la nivel individual;
  • Scheme mentale și rezistența angajaților la schimbare;
  • Managementul schimbării la nivel organizațional;
  • Inerția organizațională și organizația orientată spre învățare;
  • Modele de schimbare organizațională.

Implementarea schimbării

  • Exercițiu
  • Selectarea unei metodologii în mangementul schimbării;
  • Dimensiunile schimbării organizaționale;
  • Etape ale schimbării organizaționale și planul de management al schimbării;
  • Roluri în managementul schimbării;
  • Bune practici în mangementul schimbării.
  • Studiu de caz Template-uri: Planul de management al schimbării.

Impactul schimbării

  • Instrumente (planuri de training, comunicare);
  • Sisteme de feedback;
  • Măsurarea impactului eforturilor de schimbare;
  • Sărbătorirea succesului;
  • Abordarea/Rezolvarea lacunelor identificate.
  • Template-uri: Planuri de comunicare și training.
  • Identificarea și evitarea principalelor cauze care duc la eșecul implementării schimbării în organizații;
  • Înțelegerea modelelor de schimbare organizațională și aplicarea acestora;
  • Înțelegerea rolului acționarilor și a responsabilităților acestora în programele de managementul schimbării;
  • Coordonarea inițiativelor de managementul schimbării la nivel de echipă;
  • Exersarea dezvoltării documentelor cheie necesare planificării inițiativelor de schimbare (planul de managementul schimbării, planul de proiect, planul de training, planul de comunicare).

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii