Serviciu de asistenta privind raportarea performantei




Raportarea si luarea deciziilor sunt pasi importanti in ciclul de management al performantei, datorita faptului ca acestia duc la generarea de initiative de imbunatatire, care vor fi implementate pentru a asigura bunul mers al firmei.
Noi putem oferi organizatiilor servicii de asistenta specializata, prin care le ajutam sa-si intocmeasca un raport de performanta si totodata sa ii ajutam la facilitarea unei sedinte eficiente de revizuire a performantei.

1. Exprimarea interesului pentru serviciul in cauza
2. Trimiterea de date pentru a intocmi un raport
3. Primirea raportului de performanta
4. Facilitarea sedintei de revizuire a performantei
5. Instruire privind imbunatatirea practicilor curente de raportare si luare a deciziilor

Prin acest serviciu, putem de asemenea trimite un specialist, la sediul firmei-client (on-site), care ar urma sa asiste la sedinta de revizuire a performantei. Sau, in cazul in care nu se doreste acest lucru, putem realiza serviciul si la sediul nostru (off-site), oferind firmei-client raportul de performanta gata intocmit si Ghidul de Bune Practici in Domeniul Raportarii si Luarii Deciziilor.

Serviciile noastre de asistenta includ urmatoarele produse:
- Raportul de performanta (care este oferit lunar, de regula)
- Ghidul de Bune Practici in Domeniul Raportarii si Luarii Deciziilor

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii