
Odata ce ati identificat softul potrivit, este necesara inceperea unui proces de automatizare si configurare, pentru a ne asigura ca intreg continutul relevant pentru contextul dumneavoastra este cuprins in cadrul sistemului.
Expertii nostri va pot ajuta cu implementarea optiunii alese, in mod eficient si riguros, fie printr-o interfata Cloud, fie printr-una bazata pe un server intern.
1. Intalnire in cadrul careia se discuta asteptarile si cerintele clientului.
2. Predarea produselor generate in cadrul sesiunilor KPI Setting Workshops (Scorecard-uri, Dashboard-uri, Harti Strategice).
3. Configurarea instrumentelor de managementul performantei (cu informatii oferite de catre partile interesate).
4. Instruirea administratorilor Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs), a responsabililor ce vor avea grija de acestia si a analistilor, asupra modurilor de utilizare a programului, a procesului de raportare, de generare a rapoartelor etc.
5. Intrunire finala in cadrul careia vor fi prezentare rezultatele finale.
Rapoarte privind evolutia procesului de implementare
Un set intreg de fisiere preliminare de tranzitie catre implementarea unor instrumente de managementul performantei
Automatizarea completa a sistemului
Instrucțiuni de Cumpărare On-line


Alege un produs și adăugați-l în coș

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii