Raportul studiului Managementul Performantei in Romania 2011

0,00 RON
în stoc
0,00 RON



Raportul Managementul Performantei in Romania 2011 prezinta rezultatele studiului realizat de Acumen Integrat, companie de cercetare si consultanta in managementul performantei, in perioada iulie - septembrie 2011. Efectuat prin metoda sondajului online si beneficiind de un numar de 258 de respondenti, dintre care 166 au finalizat completarea tuturor intrebarilor chestionarului, studiul a vizat explorarea tendintelor cu privire la folosirea si popularitatea managementului performantei in organizatiile din Romania.

Studiul si-a propus sa determine cu rigurozitate tendintele, perceptiile si fluctuatiile in folosirea si popularitatea Managementului Performantei la toate nivelurile organizationale: strategic, operational si individual.

Rezultate importante

Studiul a contribuit la identificarea situatiei curente si formularea tendintelor in raport cu perceptia si utilizarea instrumentelor destinate managementului performantei in Romania.

Printre cele mai relevante rezultate ale studiului se pot mentiona:

66,2% dintre respondenti afirma ca nu se utilizeaza un sistem consacrat de management al performantei;

Cele mai comune frecvente de analiza si raportare a rezultatelor organizatiei la nivel departamental indicate sunt cele trimestriale (27,1%) si lunare (26,6%);

67,3% dintre raspunsuri arata ca managerii considera utile activitatile legate de managementul performantei, in timp ce 14% au adoptat cu entuziam instrumentele si procesele legate de managementul performantei.


Nr. de referinta: AI0118002

Categorie: Raport de cercetare

Format: PDF

Dimensiunea fisierului: 9.1 MB

Pagini: 39

Data publicarii: Mai 2012

Despre echipa de cercetare Nota coordonatorului Rezumatul raportului Metodologie Rezultatele studiului Perceptia disciplinei Managementul Performantei in Romania Interes si surse de informare Managementul Performantei in practica Managementul Performantei la nivel organizational (strategic) Managementul Performantei la nivel departamental (operational) Potentialul pietei de servicii Managementul performantei la nivel de angajat (individual) Evaluare si Utilizarea managementului performantei in cadrul organizational Perspective si practicarea managementului performantei Anexe

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii