Masurarea Performantei Angajatilor




Auditul Performantei Angajatilor este o analiza detaliata a setului de procese, instrumente si practici, utilizate in cadrul unei companii, pentru a masura, monitoriza si evalua contributia angajatilor sai la nivelul general de dezvoltare organizationala. Auditul se axeaza pe urmatorii trei pasi:
1. Determinarea eficientei instrumentelor de masurare a performantei angajatilor.
2. Identificarea decalajelor dintre procesul de evaluare a performantei angajatilor si celelalte sisteme de impulsionare a acestora (sistemul de compensatie si beneficii, managementul aptitudinilor, planului de succesiune si planificare a carierei).
3. Evaluarea gradului de centralizare a obiectivelor individuale, fata de cele departamentale si organizationale.

Pentru a garanta obiectivitatea si relevanta acestui serviciu, pentru siguranta si increderea firmei-client, serviciul de audit se bazeaza pe o combinatie de trei instrumente:

1. Modelul de Maturitate a Performantei Angajatilor - un chestionar menit sa evalueze aspectele cheie ale posibilitatilor de masurare a performantei angajatilor
2. Analiza Documentelor Interne - o echipa de experti in domeniu va revizui documentatia interna a companiei, precum lista de Indicatori de Performanta (KPIs), rapoartele, scorecard-urile, dashboard-urile sau hartile procesuale de adunare a datelor.
3. Organizarea unor interviuri cu partile interesate - scopul acestor interviuri de 30 de minute este obtinerea de informatii privind modul de desfasurare a proceselor si de utilizare a instrumentelor, in cadrul companiei.
Dupa evaluarea informatiilor oferite de fiecare instrument, entitatea masurata poate fi subsumata unuia dintre urmatoarele niveluri de maturitate si poate afla cum sa avanseze:
1. Initial
2. Emergent
3. Structurat
4. Integrat
5. Optimizat

1. Stabilirea cerintelor proiectului (documentatie, durata de timp, resursele folosite)
2. Completarea modelului Formularului de Maturitate
3. Analiza documentatiei interne a clientului
4. Interviuri cu partile interesate
5. Redactarea Raportului de Audit
6. Prezentarea raportului si incheierea oficiala a proiectului
7. Sedinta de follow-up pentru dezvoltarea unui plan de viitor

1. Procesarea documentatiei interne
2. Procesarea informatiilor primite in urma completarii modelului de maturitate
3. Procesarea raspunsurilor obtinute in urma interviurilor
4. Redactarea raportului de audit
5. Dezvoltarea unui plan de viitor

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii