Indicatorii de performanta asociati proceselor ITIL (Service Management)




Metodologiile ITIL (Information Technology Infrastructure Library) au devenit cea mai raspandita abordare la nivel global a Managementului Serviciilor IT. Metodolologia ITIL ofera cadre practice si convenabile pentru a ghida industria serviciilor IT prin procesele de identificare, planiicare, livrare si suport a domeniului IT in mediul de afaceri.

Intelegerea practicilor ITIL, a fazelor, proceselor, functiilor si relatiilor dintre ele;

Cunoasterea activitatilor specifice proceselor ITIL si a indicatorilor de performanta;

Identificarea, selectia si analiza indicatorilor de performanta din perspectiva Service Management in IT;

Exersarea utilizarii practicilor ITIL, aplicarii unor standarde in domeniul IT si interpretarea conexiunilor dintre procese.

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii