Implementarea unui sistem de managementul performantei




Acest serviciu de consultanta este un proiect complex, care va oferi specialistilor posibilitatea de a-si transforma complet sistemul curent si de a beneficia de pe urma unei Arhitecturi de Managementul Performantei de ultima generatie, care nu doar suna bine in teorie, ci si ofera rezultate concrete, pozitive, in practica. Proiectul se axeaza pe dezvoltarea sau revizuirea unor instrumente cheie precum harta strategica, scorecard-urile, dashboard-urile, utilizarea Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs) in cadrul entitatii sau a unor procese esentiale precum selectarea, documentarea, adunarea datelor si raportarea KPIs. Astfel, structura care se va dezvolta in urma acestor pasi va asigura o mai buna stabilitate a sistemului si un grad inalt de transparenta si decontabilitate a afacerii. Pentru a asigura cea mai buna desfasurare a acestui serviciu de consultanta, acesta de regula se bazeaza pe urmatoarele trei elemente: a. Analizarea off-site a unor documente interne de mare importanta, pentru a putea dobandi o mai buna intelegere asupra starii sistemului actual b. Organizarea unor sesiuni de instruire a partilor interesate, pentru a dezvolta capabilitatile interne de administrare a performantei si a obtine sustinerea tuturor partilor implicate c. Facilitarea unui workshop on-site, pentru dezvoltarea unor instrumente cheie de masurare si rafinarea arhitecturii. Un ghid complet de formare a Arhitecturii de Managementul Performantei va include in mod necesar integrarea sistemului, la toate nivelurile organizationale: cel strategic, cel operational si cel individual (al angajatilor). Cu toate acestea, in functie de nevoile clientului, putem oferi asistenta doar la nivelul considerat deficitar.
1. Exprimarea interesului pentru serviciul in cauza 2. Sedinta de deschidere 3. Modulul I - Arhitectura Managementului Performantei Organizationale 4. Modulul II - Arhitectura Managementului Performantei Operationale 5. Modulul III - Arhitectura Managementului Performantei Angajatilor 6. sedinta de incheiere Cele trei module si durata implementarii unei Architecturi a Sistemului de Managementul Performantei difera de la client la client, fiind individualizate conform nevoilor clientului.
Nivelul Strategic si Operational (modulele I si II): - Sesiuni de instruire in cadrul carora sunt oferite materiale educationale (slide-uri de curs, bibliografie aditionala); - Harta sistemului de arhitectura a managementului performantei; - Harta strategica; - Scorecard-ul de performanta; - Dashboard-ul de performanta; - Formularul de documentare a Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs); - Catalogul de KPIs; - Portfoliul de initiative; - Manualul de Managementul Performantei. Nivelul Angajatilor (modulul III): - Sesiuni de instruire in cadrul carora sunt oferite materiale educationale (slide-uri de curs, bibliografie aditionala); - Harta sistemului de arhitectura a managementului performantei individuale; - Model de fisa a postului - Model de traiectorie a carierei - Scorecard-ul performantei angajatului; - Formular de evaluare a competentelor - Formular de evaluare a comportamentelor; - Model de plan de dezvoltare; - Model de formular de evaluare a angajatului; - Manual de Managementul Performantei Individuale; - Dictionar de Competente.

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii