Exemple KPI pentru Dashboardul de performanta al Call Center-ului de vanzari
75,00 RON
în stoc

Raportul Exemple KPI pentru Dashboard-ul de performanta al Call Center-ului de vanzari contine colectia completa de KPIs ce pre-populeaza Dashboard-ul de performanta al Call Center-ului de vanzari, disponibili in formularul de documentare completa a IndicatoridePerformanta.ro, asigurand utilizarea facila a acestui instrument de management al performantei.
Elemente importante din raportul Exemple KPIs pentru Dashboardul de performanta al Call Center-ului de vanzari
Raportul contine o lista si o analiza cuprinzatoarea a fiecarui KPI ce pre-populeaza Dashboard-ul de performanta al Call Center-ului de vanzari. Unele din sectiunile principale ale acestui raport sunt:
„KPIs...o perspectiva”, un articol ce stabileste contextul printr-o discutie pe baza gradului de inovatie in folosirea KPIs, despre ceea ce este vechi si ceea ce este nou in utilizarea KPIs.
O introducere in formularul standard de documentare KPIs, dezvoltat de echipa de cercetare a smartKPIs.com (peste 30 de campuri specifice fiecarui KPI, facand din acesta cel mai cuprinzator formular de documentare KPIs).
O lista ce contine KPIs inclusi in Dashboard, in numar de 20, din perspectiva celor mai importante componente ale acestuia: Gestionarea apelurilor, Conversia prospectilor, Performanta in vanzari si Eficacitatea reprezentantilor de vanzari.
O descriere detaliata a fiecarui KPI listat in raportul Exemple KPI pentru Dashboardul de performanta al Call Center-ului de vanzari, asa cum este documentat in sectiunea de continut premium a a IndicatoridePerformanta.ro.
Perceptii cuprinzatoare asupra Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs) ca instrumente de masurare a performantei si un glosar explicand cei mai populari termeni ce ii caracterizeaza.
ID Produs: AI0117081
Categoria: KPIs pentru Dashboard
Format: PDF
Dimensiune: 2,1 MB
Pagini: 76
Data publicarii: 9 August 2011
Cuprins
Rezumatul raportului
Despre Indicatorii Cheie de Performanta (KPIs)
KPIs ... O perspectiva
Formularul de documentare KPI explicat
Despre Call Center ca industrie
Lista de KPIs pentru Dashboard-ul de performanta al Call Center-ului de vanzari
Anexa A: Glosar
Anexa B: Produse similare
Anexa C: Despre Acumen Integrat
Anexa D: Serviciile Acumen Integrat
Anexa E: Portofoliul online al Acumen Integrat
Instrucțiuni de Cumpărare On-line


Alege un produs și adăugați-l în coș

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii