Exemple KPI pentru Dashboardul de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti

75,00 RON
în stoc
75,00 RON



Raportul Exemple KPI pentru Dashboard-ul de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti contine colectia completa de KPIs ce pre-populeaza Dashboard-ul de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti, disponibili in formularul de documentare completa a IndicatoridePerformanta.ro, asigurand utilizarea facila a acestui instrument de management al performantei.
Elemente importante din raportul Exemple KPIs Dashboardul de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti Raportul contine o lista si o analiza cuprinzatoarea a fiecarui KPI ce pre-populeaza Dashboard-ul de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti. Unele din secÈ›iunile principale ale acestui raport sunt: „KPIs...o perspectiva”, un articol ce stabileste contextul printr-o discutie pe baza gradului de inovatie in folosirea KPIs, despre ceea ce este vechi si ceea ce este nou in utilizarea KPIs. O introducere in formularul standard de documentare KPIs, dezvoltat de echipa de cercetare a smartKPIs.com (peste 30 de campuri specifice fiecarui KPI, facand din acesta cel mai cuprinzator formular de documentare KPIs). O lista ce contine KPIs inclusi in Dashboard, in numar de 29, din perspectiva celor mai importante componente ale acestuia: Redirectionarea apelurilor, Disponibilitatea serviciilor, Gestionarea apelurilor, Managementul reclamatiilor si Performanta operatorilor. O descriere detaliata a fiecarui KPI listat in raportul Exemple KPI pentru Dashboardul de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti, asa cum este documentat in sectiunea de continut premium a a IndicatoridePerformanta.ro. PercepÈ›ii cuprinzatoare asupra Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs) ca instrumente de masurare a performantei si un glosar explicand cei mai populari termeni ce ii caracterizeaza.
ID Produs: AI0117081 Categoria: KPIs pentru Dashboard Format: PDF Dimensiune: 2,5 MB Pagini: 76 Data publicarii: 9 August 2011
Cuprins Rezumatul raportului Despre Indicatorii Cheie de Performanta (KPIs) KPIs ... O perspectiva Formularul de documentare KPI explicat Despre Call Center ca industrie Lista de KPIs pentru Dashboard-ul de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti Anexa A: Glosar Anexa B: Produse similare Anexa C: Despre Acumen Integrat Anexa D: Serviciile Acumen Integrat Anexa E: Portofoliul online al Acumen Integrat

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii