Evaluarea performantei serviciilor IT




Pentru orice organizatie este important sa obtina valoare in urma fiecarei investitii realizate. Acest lucru implica focus pe managementul performantei si eliminarea unor activitati si procese ce nu produc valoare adaugata. Nevoia organizatiilor de a obtine valoare din investitiile lor si de a deveni proactive solicita atentie si asupra managementului performantei in zona IT. Managementul performantei in IT este deseori un aspect care tine de atingerea obiectivelor strategice, organizationale, dar si de control in organizatie. Investitiile in serviciile IT duc frecvent la rezultate neasteptate, incerte, indezirabile. Astfel, devin necesare stabilirea si folosirea unor indicatori de performanta pentru a evalua corect contributiile serviciilor IT la valoarea intregii organizatii.

Cunoasterea proceselor de managementul performantei speciice IT-ului;

Intelegerea metodelor de evaluare a performantei serviciilor IT;

Realizarea unei liste cu indicatori cheie de performanta folositi in evaluarea serviciilor IT;

Exersarea implementarii sistemului de evaluare a performantei serviciului IT;

Intelegerea diferentelor dintre SLA, OLA, UC si impactul acestora.

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii