Dezvoltarea catalogului de comportamente si competente individuale




O abordare structurata privind managementul performantei angajatilor este facilitata de o administrare corecta a datelor si cunostintelor existente. Cel mai bun mod de a simplifica viata departamentului de HR al firmei dumneavoastra este prin colectarea centralizata a tuturor competentelor si comportamentelor dorite in cadrul companiei, impreuna cu o descriere detaliata a fiecarui nivel organizational si a fiecarei functii existente. Obtinerea imaginii de ansamblu asupra competentelor specifice si generale (aptitudini si cunostinte) si asupra comportamentelor antrenate de valori organizationale de dorit, vor reprezenta baza unui proces riguros de evaluare a performantei.

1. Reprezentarea vizuala a competentelor
2. Definirea comportamentelor care au la baza un sistem de valori considerat potrivit pentru compania-client
3. Documentarea comportamentelor si a competentelor (definirea scalei de evaluare, dezvoltarea matricii de descrieri, conform careia fiecare nivel al scalei este corelat cu o pozitie existenta in diagrama organizationala)

1. Documentarea comportamentelor si a competentelor

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii