Dashboardul de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti

299,00 RON
în stoc
299,00 RON



Dashboardul de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti este un instrument folosit pentru managementul si masurarea contributiei aduse de functiunea de serviciul clienti la performanta intregii organizatii. Instrumentul contine o colectie a celor mai relevanti si populari KPIs pentru serviciul clienti, folositi pentru monitorizarea eficacitatii si performantei procesului de serviciul clienti la nivel organizational.
Cum ajuta folosirea Dashboard-ului de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti Monitorizarea rezultatelor de performanta, creand o legatura intre KPIs si rapoartele de performanta; Genereaza actiuni tactice bazate pe cei mai relevanti KPIs pentru serviciul clienti; Creeaza o legatura intre actiunile tactice si rezultatele de performanta. Personalizarea Dashboard-ului de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti Desi este pre-populat cu KPIs si alte date, instrumentul poate fi personalizat de catre clienti pentru a fi adaptat nevoilor specifice din cadrul organizatiei proprii; Redenumirea, adaugarea de noi date in fisier si schimbarea designului instrumentului pot fi realizate cu usurinta fara a afecta integritatea fisierului; Un Ghid pentru Administratorul Dashboard-ului de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti este inclus la fiecare achizitie, facand personalizarea instrumentului un proces usor; Suportul pentru personalizarea instrumentului poate fi obtinut contra cost din partea echipei IndicatoridePerformanta.ro.
ID Produs: AI0116021 Categorie: Dashboard de performanta Format: Microsoft Office Excel si Word 2007 Dimensiune: 0.7 MB Fisiere: 2 Data publicarii: August 2011
Componentele Dashboard-ului de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti Dashboard-ul - reprezinta o colectie a celor mai relevanti KPIs pentru serviciul clienti folositi la nivel organizational, ce reflecta contributia serviciului clienti la performanta intregii organizatii. Dashboard Baza de date - contine date colectate pentru generarea rezultatelor de performanta pe prima pagina a Dashboard-ului, cu cele mai recente tinte si progresul inregistrat. Catalogul KPI - contine o lista cu detaliile fiecarui KPI monitorizat in Dashboardul de performanta al Call Center-ului de serviciul clienti - de la nume pana la definitie, masuri subordonate, formula de calcul, etc. Descriere KPI - este un fisier de documentare pentru fiecare KPI, cu o identificare clara si standard a indicatorului, facandu-l specific si inteligibil pentru oricine il foloseste.

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii