Conferinta Managementului Relatiilor cu Clientii in Romania




Ziua 1

NEUROMARKETINGUL – CUM FIDELIZĂM CLIENȚII PRIN REACȚII EMOȚIONALE POZITIVE

09:00 – 09:15 Deschiderea conferinței

09:15 – 10:00 Marketerii somatici dau putere - a vinde adresându-te simțurilor

10:00 – 10:45 Neuromarketingul - Marele Graal al viitorului relației cu clienții

10:45 – 11:00 Pauză de cafea și networking

11:00 – 12:00 Activitate practică

12:00 – 12:45 Prânz

12:45 - 13:45 Liliana Dumitru - Director Executiv Marketing Direct si Customer Care, BRD Finance

                          Departamentul Marketing și Customer Care - o nouă abordare?

13:45 - 14:45 Oana Cadar - Director Automation Solutions Business Center Cluj-Napoca, Emerson

                          Emerson 360 degrees Customer Experience

14:45 - 15:00 Pauza de cafea si networking

15:00 - 16:00 Loredana Negoita - Customer Relationship Manager, City Grill

                         Leading Customer Experience

16:00 - 17:00 Cristian Mondiru - Director ACS Global Order Desk, Oracle

                          Global Customer Support – Romania in topul furnizorilor de suport clienti

17:00 - 17:30 WorldSkills Romania - WorldSkills Romania - Centrul de excelenta pentru promovarea competentelor in meserii

Ziua 2

08:00 - 09:00 Inregistrare participanti si welcome coffee

09:00 - 09:15 Deschiderea conferintei - ziua 2

09:15 - 10:15 Dina Guran - Manager Canale Alternative, eMag

                          Social Media si noul tip de client

10:15 - 11:15 Raluca Mindirigiu/Horia Stefanescu - Customer Experience Manager/ CS Technical Support Center Manager, Orange
                        
                         Experienta clientilor intr-un contact center digital
11:15 - 11:30 Pauza de cafea si networking

11:30 - 12:30 Minodora Savu - Manager Service Operations - Customer Advocacy Department, Avira Romania
12:30 - 13:30 Pranz


WORKSHOP A: SIMULARE APLICATA DE IMPLEMENTARE A UNUI SISTEM DE MANAGEMENT AL PERFORMANTEI LA NIVELUL DEPARTAMENTULUI DE RELATII CLIENTI

13:30 - 14:15 Maria Desmons-Macrea - Consultant, The KPI Institute
                          Identitate si strategie

14:15 - 15:00 Maria Desmons-Macrea - Consultant, The KPI Institute
                          Selectia indicatorilor

15:00 - 15:15 Pauza de cafea si networking

15:15 - 17:00 Maria Desmons-Macrea - Consultant, The KPI Institute
                          Evaluarea si imbunatatirea performantei


WORKSHOP B: CUM CONSTRUIM BRANDURI SENZORIALE

13:30 - 14:15 Radu Silaghi - Specialist training si dezvoltare, Robert Bosch
                          Cele 5 simturi

14:15 - 15:00 Radu Silaghi - Specialist training si dezvoltare, Robert Bosch
                          Exemple de bune practici
15:00 - 15:15 Pauza de cafea si networking

15:15 - 17:00 Radu Silaghi - Specialist training si dezvoltare, Robert Bosch
                          Simulari ale brandurilor proprii

Ia parte la o experienta unica, imbogateste-ti conexiunile si descopera secretele excelentei in relatiile cu clientii.

  • Descopera cele mai noi tendinte in managementul relatiilor cu clientii, de la specialisti in domeniu
  • Intelege cele mai bune practici expuse de practicieni renumiti in domeniul relatiilor cu clientii
  • Interactioneaza cu profesionisti in domeniu si imbogateste-ti conexiunile profesionale
  • Implica-te in dezbateri interactive pe teme de interes din domeniu
  • Compara practicile utilizate de organizatia ta cu practicile celor mai renumite companii in domeniul relatiilor cu clientii


Maria Desmons-Macrea – Consultant, The KPI Institute

Maria Desmons-Macrea a îmbrățisat sectorul relațiilor cu clienții în China, unde a lucrat pe poziția de Manager al Experienței Clienților în cadrul celui mai mare club de golf din lume. Maria este în permanată căutare de noi tendințe și direcții în ceea ce privește experiența clientului, motiv pentru care s-a specilizat în Mangementul Performanței în Relațiile cu Clienții (temă pe care a și dezvoltat un curs de certificare în colaborare cu The KPI Institute) și a devenit Asociat Certificat al Net Promoters System.


Radu Silaghi – Consultant, The KPI Institute

Radu este specialist marketing și consultant în management, cu peste 15 ani de experiență în marketing și PR. Din 2007 Radu a coordonat peste 60 de proiecte de training, team building, consultanță și dezvoltare de personal în domeniile sale de specializare (comunicare, management, leadership, inteligență emoțională, customer care, motivare, delegare, marketing, time management, coaching), oferind servicii specifice și adaptate pe nevoile clienților.

Hotelul Sheraton Bucuresti ofera standarde inalte ale design-ului si serviciilor, fiind plasat intr-o zona istorica, renumita in intreaga lume.

Hotel Sheraton Bucuresti

Adresa: Calea Dorobantilor 5-7, Bucuresti

Telefon: (40)(21) 2015000

Adresa web: www.sheratonbucharest.com

O consider o experienta extraordinara in urma careia am avut sansa sa cunosc viziuni/strategii diferite, insa utile si indreptate in acelasi sens, ale unor companii de top in domeniu.

Alina Florentina Coman,  Team Leader Relatii cu Clientii, Provident Financial

Sharing-ul de best knowledge este un aspect foarte important intrucat poate aduce activitatii intr-un domeniu: idei noi, un benchmark pe acelasi subiect in industrii diferite, dar si de ce nu, exemple “asa da” si “asa nu”. Asadar apreciez faptul ca voi pleca de aici cu cateva idei pe care le voi implementa la noi.

Iulia Palaghie,  Customer Experience Manager, Depanero

Foarte valoros acest best practice sharing si extrem de interesant sa cunoastem oamenii si efortul din spatele brandurilor.

Gabriela Necoara,  Center of Excellence Manager – Customer Service, Avon

Mi-a facut o deosebita placere sa particip la eveniment. A fost o experienta placuta cu oameni pasionati de ceea ce fac.

Ionela Ros,  Director Adjunct Directia Call Center, Banca Transilvania

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii