Clientul misterios




Pentru a obtine o mai buna intelegere asupra calitatii serviciilor oferite de organizatia dumneavoastra, va recomandam sa incercati o evaluare bazata pe metoda clientului misterios.

Conform tipului firmei dumneavoastra, va vom recomanda o serie de standarde pentru aceasta evaluare. Puteti adauga sau elimina diverse criterii, in functie de nevoile dumneavoastra. Evaluarea poate fi realizata:
1. Direct, fata in fata, intre angajatul firmei si clientul misterios
2. La telefon
3. Online
Rezultatul acestei evaluari va fi trecut intr-un raport, in care se va specifica daca au fost atinse standardele stabilite si orice comentarii asupra intregului proces. Tot in raport vor fi incluse transcrierile interviurilor tinute la telefon sau online cu angajatii departamentului de relatii clienti. La finalul acestuia, se vor adauga recomandari pentru imbunatatirea serviciului.

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii