Certificare Profesionala: Performanta în Relatia cu Furnizorii, 16 - 18 Martie in Bucuresti

2.100,00 RON
în stoc



Acest program de formare are ca focus principal dezvoltarea unei noi modalitati de gestionare a relatiei cu furnizorii, bazata pe avantajul competitiv al companiei.

Pe durata acestui curs, participantii se vor concentra pe dezvoltarea competentelor necesare pentru a putea dezvolta si intretine o astfel de relatie cu furnizorii, prin informatii practice si instrumente bine definite. Un exemplu de astfel de instrument il reprezinta un cadru clar de dezvoltare si monitorizare a KPIs, sustinut de un Toolkit destinat selectiei, monitorizarii si evaluarii furnizorilor.

Ziua 1 – Contextul performanței furnizorilor

Introducere curs

  • Introducere formator
  • Identificarea nevoilor de formare
  • Prezentare proces de certificare
  • Activitate practică: Cunoașterea celorlalți participanți

Înțelegerea performanței furnizorilor

  • Importanța peformanței în gestionarea furnizorilor;
  • Etapele unei achiziții complete;
  • Elementele arhitecturii de performanță utilizate în managementul furnizorilor;
  • Importanța strategică a aprovizionării în contextul organizațional (Buy-in).

Selecția furnizorilor

  • Etapele procesului de selecție a furnizorilor;
  • Rolul avantajului competitiv în dezvoltarea cerințelor și a criteriilor de selecție;
  • Metode de selecție a furnizorilor;
  • Evaluarea ofertelor primite de la furnizori;
  • Factori de succes în procesul de selecție a furnizorilor;
  • Activitate practică: Dezvoltarea și aplicarea formularului de selecție a furnizorilor.

Dezvoltarea relației sustenabile cu furnizorii

  • Diferențele între achiziții – aprovizionare –achiziții strategice;
  • Abordarea furnizorilor prin prisma achizițiilor strategice;
  • Dezvoltarea și gestionarea panelurilor de furnizori;
  • Tehnicile de segmentare a furnizorilor;
  • Activitate practică: Realizarea unei segmentări a furnizorilor.

Ziua 2 – Contractare și monitorizarea performanței furnizorilor

Managementul contractării furnizorilor

  • Provocări în abordarea dezvoltării contractelor;
  • Managementul riscurilor în contractarea furnizorilor;
  • Strategii de poziționare în negocierea cu furnizorii;
  • Managementul contractelor: alocare de responsabilități;
  • Pași de urmat în dezvoltarea contractelor;
  • Exercitiu: Balansarea elementelor critice de succes în dezvoltarea contractelor.

Acordurile privind nivelul serviciilor (SLAs)

  • Factori de succes în dezvoltarea acordurilor privind nivelul serviciilor;
  • Stabilirea cerințelor pentru un SLA;
  • Dezvoltarea de obiective în cadrul unui SLA;
  • Corelarea unui SLA cu avantajul competitiv al organizației;
  • Activitate practică: Dezvoltarea unui SLA.

Stabilirea indicatorilor cheie de performanță în relația cu furnizorii (KPI)

  • Definirea și utilizarea indicatorilor cheie de performanță;
  • Diferențele dintre Indicatori de performanță și indicatori de risc;
  • Selecția indicatorilor cheie de performanță și a măsurătorilor specifice;
  • Corelarea indicatorilor cheie de performanță cu obiective de performanță;
  • Tehnici de selecție a indicatorilor cheie de performanță – Analiza fluxului de valoare;
  • Stabilirea de ținte pentru indicatorii cheie de performanță ;
  • Documentarea indicatorilor cheie de performanță;
  • Indicele Comenzilor Perfecte și impactul său asupra performanței;
  • Activitate practică: Implementarea indicatorilor cheie de performanță în cadrul SLA-lor și contractelor.

Monitorizarea performanței furnizorilor

  • Tipuri de date care se monitorizează;
  • Instrumente de monitorizare: Scorecard și Dashboard;
  • Elemente de vizualizare a datelor;
  • Activitate practică: Dezvoltarea scorecard-ului de performanță al unui furnizor.

Ziua 3 – Managementul performanței în relația cu furnizorii

Managementul relației cu furnizorii

  • Motivația implementării managementului performanței în relația cu furnizorii;
  • Abordarea colaborativă în relația cu furnizorii: dezvoltarea de parteneriate strategice;
  • Evaluarea nivelului de maturitate în managementul relației cu furnizorii;
  • Activitate: Studiu de caz în gestionarea relației cu furnizorii.

Evaluarea performanței furnizorilor

  • Dezvoltarea capacității interne pentru a efectua evaluarea furnizorilor;
  • Aspectele cheie ale procesului de evaluare a furnizorilor;
  • Dezvoltarea criteriilor și instrumentelor de evaluare a performanței furnizorilor;
  • Managementul neconformităților;
  • Activitate practică: Aplicarea în practică a instrumentelor de evaluare a furnizorilor.

Optimizarea performanţei în departamentul de aprovizionare

  • Arhitectura de performanță adaptată departamentului de aprovizionare;
  • Scorcard-ul de performanță în departamentul de aprovizionare;
  • Raportarea performanței la nivelul departamentului de aprovizionare;
  • Activitate practică: Dezvoltarea scorecard-ului pentru departamentul de aprovizionare.

Optimizarea performanței ca bază pentru inițiative viitoare de îmbunătățire

  • Diagnoza problemelor care influențează negativ performanța actuală;
  • Planificarea acțiunilor viitoare de îmbunătățire a performanței.
  • Activitate practică: Realizarea unei analize cauzale și dezvoltarea unui plan de îmbunătățire a performanței

Cristina Bleoca este specialist in achizitii si managementul lantului de achizitii, cu o experienta de peste 10 ani manageriala in domeniul aprovizionarii si achizitiilor in companii din sectorul automotive si FMGC.

Cristina a coordonat departamente aflate la diferite niveluri de maturitate, de la punerea bazelor departamentelor de achizitii la administrarea unor perioade de crestere accelerata.

Cristina a absolvit Facultatea de Studii Economice si Administrare a Afacerilor, respectiv Facultatea de Studii Europene in cadrul Universitatii Babes-Bolyai din Cluj, iar formarea sa academica a fost completata de stagii de practica in companii industriale si furnizoare de servicii din Germania – Kuka Schweissanlagen GmbH si IBM Global Services GmbH.

Experienta sa include formularea si implementarea de strategii pentru dezvoltarea activitatii de management al furnizorilor, optimizarea activitatii logistice, a fluxului materialelor, cat si managementul stocurilor.

In calitate de colaborator Acumen Integrat, Cristina a sustinut urmatoarele cursuri: „Managementul Performantei in departamentul de Aprovizionare-Logistica: KPIs, Scorecard si Dashboard”;

„Abordarea strategica a proceselor de Aprovizionare-Logistica”.

Cristina Bleoca detine o larga experienta in domeniul managementului furnizorilor. Functia de manager de operatiuni pe care o ocupa in prezent i-a oferit experienta practica pe care ea o impartaseste cu alti profesionisti, care participa la cursurile sale.

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii