Certificare Profesională: Managementul Performanței, 7-9 Decembrie in Cluj

2.100,00 RON
în stoc



Imbunatatirea performantei nu se opreste la selectarea indicatorilor si colectarea datelor pentru acestia, ci continua cu luarea de decizii pe baza datelor, intreprinderea celor mai potrivite initiative si invatarea din rezultate. Cursul reprezinta o baza solida pentru imbunatatirea performantei in scenarii diferite, prin crearea unei arhitecturi bazate pe instrumente, procese si tehnici relevante.

Acest curs de formare prezinta cei 6 piloni care trebuie aplicati pentru a asigura o imbunatatire a performantei, incepand cu analiza si raportarea datelor, continuand cu luarea deciziilor si management al initiativelor, si terminand cu procesul de invatare si stabilire a unei culturi organizationale.

Ziua 1 – Concepte de bază privind îmbunătățirea performanței

Cadrul Sistemului de Management al Performanței

Arhitectura Sistemului de Management al Performanței;

Importanța implementării unui Sistem de Management al Performanței;

Guvernanța Sistemului de Management al Performanței;

Nivelurile Sistemului de Management al Performanței;

Instrumentele Sistemului de Management al Performanței.

Scenarii de îmbunătățire a performanței

Nivele: îmbunătățirea performanței organizaționale, îmbunătățirea performanței divizionale, îmbunătățirea performanței departamentale, îmbunătățirea performanței la nivel de angajat;

Capabilități: îmbunătățirea performanței proiectelor, îmbunătățirea performanței proceselor, îmbunătățirea performanței calității, îmbunătățirea performanței serviciului de relații clienți; Stakeholderi: îmbunătățirea performanței furnizorilor, îmbunătățirea performanței JV, îmbunătățirea performanței Conducerii, îmbunătățirea performanței personale.

Analiza datelor

Dimensiuni ale calității datelor;

Niveluri de analiză a datelor;

Tehnici de analiză a datelor.

Raportarea datelor

Compilarea rapoartelor de performanță;

Reguli de vizualizare și structurare a rapoarte structurate;

Canale de comunicare a rapoartelor de performanță.

Ziua 2 – Pilonii procesului de îmbunătățire a performanței

Procesul de luare a deciziilor

Ședințele de revizuire a performanței;

Procesul de luare a deciziilor;

Follow-up eficient după ședințele de revizuire a performanței.

Managementul inițiativelor

Dezvoltarea Portofoliului de Inițiative;

Funcțiile formularului de documentare a inițiativelor;

Procesul de documentare a inițiativelor;

Monitorizarea inițiativelor implementate.

Învățare și îmbunătățire

Ciclul de viață al Managementului de Performanță – Evoluția;

Revizuirea strategiei;

Recalibrarea Sistemului de Management al Performanței;

Modele de maturitate pentru evaluarea capabilităților organizaționale

Modelul de maturitate pentru Îmbunătățirea Performanței.

Construirea unei culturi orientate spre performanță

Managementul schimbării;

Managementul performanței angajaților;

Gradul de implicare a angajaților;

Exemple de sisteme de bonusare;

Gamification.

Ziua 3 – Îmbunătățirea performanței în practică

Nivele

Îmbunătățirea performanței organizaționale;

Îmbunătățirea performanței divizionale;

Îmbunătățirea performanței departamentale;

Îmbunătățirea performanței la nivel de angajat;

Capabilități

Îmbunătățirea performanței proiectelor;

Îmbunătățirea performanței proceselor;

Îmbunătățirea performanței calității;

Îmbunătățirea performanței serviciului de relații clienți;

Stakeholderi

Îmbunătățirea performanței furnizorilor;

Îmbunătățirea performanței JV;

Îmbunătățirea performanței Conducerii;

Îmbunătățirea performanței personale.

Aplicarea conceptelor teoretice într-un mediu real de afaceri prin aplicarea celor 6 piloni de îmbunătățire a performanței în 9 scenarii diferite

Gestionarea performanței slabe într-un mod eficient și măsurabil prin intermediul acțiunilor corective și a managementului inițiativelor

Îmbunătățirea procesului decizional la nivel de organizație prin expunerea la o varietate de scenarii organizaționale

Raluca Vintila este specialist in management si coordonatorul de e-learning si instructional design de la KPI Institute, un institut de cercetare specializat in performanta afacerii, care detine programe de cercetare in 12 domenii de practica, de la strategie si KPIs la performanta angajatilor, si de la performanta in relatiile cu clientii la performanta in inovatie.

Cel mai puternic atuu al Ralucai este gradul de implicare privind crearea si imbunatatirea continua a programelor educationale, pe langa alte puncte forte, precum pregatirea ei academica si profesionala. Ea coordoneaza eforturile de design si dezvoltare a solutiilor live si online de instruire, care se concentreaza pe dezvoltarea competentelor in domeniul managementului performantei.

Ca formator, Raluca a livrat numeroase cursuri, seminarii, prezentari de conferinta, simulari de afaceri si webinarii legate de utilizarea KPI-urilor in contextul organizational sau axate pe masurarea si imbunatatirea performantei, profesionistilor dintr-o gama larga de industrii precum telecomunicatii, transporturi sau industriile titeiului si gazului.

Printre cele mai prestigioase conferinte la care a participat se numara: Strategy Leaders Forum in Dubai, United Arab Emirates (2014), conferinta dedicata executarii optime a strategiei organizationale si Balanced Scorecard-ului si conferinta HR Directors Business Summit in Birmingham, United Kingdom (2016).  

Raluca detine un dublu master, in Management si Educatie. Cunostintele academice sunt complementate de numeroasele proiecte la care a luat parte, atat in sectorul privat cat si cel public, dedicate evaluarii, analizarii si dezvoltarii performantei in cadrul acelor entitati din sectorul privat si public.

„Un curs practic, necesar oricarei companii interesate de masurarea si managementul performantei, cu o metodologie si instrumente foarte bine documentate, exemple pertinente si aplicabilitate”. Nichifor Andreea, Senior Consulting, Humangest

„Un curs la care ar trebui sa participe toti managerii implicati intr-un sistem de masurare a performantei. Ofera suport teoretic necesar intelegerii si aplicarii unui sistem de masurare a performantei in organizatii”. Ivan Florin, Team Leader, RCS RDS

„Cursul acesta ofera o balanta optima intre concepte si metodologie de lucru pe de o parte, combinata cu experientele practice si operationale oferite de participanti si trainer, astfel ca fiecare poate dezvolta un set de masuri pentru optimizarea beneficiilor viitoare ale organizatiei. Foarte important este insa si faptul ca acestea trebuiesc revizuite continuu, pentru a fi de folos in luarea deciziilor”. Ludovic Kiss, Manager Logistica si Planificare, Hochland Romania SRL

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii