Certificare Profesională: Managementul Performanței, 26-28 Aprilie in Cluj

2.100,00 RON
în stoc



Imbunatatirea performantei nu se opreste la selectarea indicatorilor si colectarea datelor pentru acestia, ci continua cu luarea de decizii pe baza datelor, intreprinderea celor mai potrivite initiative si invatarea din rezultate. Cursul reprezinta o baza solida pentru imbunatatirea performantei in scenarii diferite, prin crearea unei arhitecturi bazate pe instrumente, procese si tehnici relevante.

Acest curs de formare prezinta cei 6 piloni care trebuie aplicati pentru a asigura o imbunatatire a performantei, incepand cu analiza si raportarea datelor, continuand cu luarea deciziilor si management al initiativelor, si terminand cu procesul de invatare si stabilire a unei culturi organizationale.

Ziua 1 – Concepte de baza privind imbunatatirea performantei

  • Cadrul Sistemului de Management al Performantei
  • Arhitectura Sistemului de Management al Performantei;
  • Importanta implementarii unui Sistem de Management al Performantei;
  • Guvernanta Sistemului de Management al Performantei;
  • Nivelurile Sistemului de Management al Performantei;
  • Instrumentele Sistemului de Management al Performantei.

Scenarii de imbunatatire a performantei

  • Nivele: imbunatatirea performantei organizationale, imbunatatirea performantei divizionale, imbunatatirea performantei departamentale, imbunatatirea performantei la nivel de angajat;
  • Capabilitati: imbunatatirea performantei proiectelor, imbunatatirea performantei proceselor, imbunatatirea performantei calitatii, imbunatatirea performantei serviciului de relatii clienti; Stakeholderi: imbunatatirea performantei furnizorilor, imbunatatirea performantei JV, imbunatatirea performantei Conducerii, imbunatatirea performantei personale.

Analiza datelor

  • Dimensiuni ale calitatii datelor;
  • Niveluri de analiza a datelor;
  • Tehnici de analiza a datelor.

Raportarea datelor

  • Compilarea rapoartelor de performanta;
  • Reguli de vizualizare si structurare a rapoarte structurate;
  • Canale de comunicare a rapoartelor de performanta.

Ziua 2 – Pilonii procesului de imbunatatire a performantei

Procesul de luare a deciziilor

  • Sedintele de revizuire a performantei;
  • Procesul de luare a deciziilor;
  • Follow-up eficient dupa sedintele de revizuire a performantei.

Managementul initiativelor

  • Dezvoltarea Portofoliului de Initiative;
  • Functiile formularului de documentare a initiativelor;
  • Procesul de documentare a initiativelor;
  • Monitorizarea initiativelor implementate.

Invatare si imbunatatire

  • Ciclul de viata al Managementului de Performanta – Evolutia;
  • Revizuirea strategiei;
  • Recalibrarea Sistemului de Management al Performantei;
  • Modele de maturitate pentru evaluarea capabilitatilor organizationale
  • Modelul de maturitate pentru Imbunatatirea Performantei.

Construirea unei culturi orientate spre performanta

  • Managementul schimbarii;
  • Managementul performantei angajatilor;
  • Gradul de implicare a angajatilor;
  • Exemple de sisteme de bonusare;
  • Gamification.

Ziua 3 – Imbunatatirea performantei in practica

Nivele

  • Imbunatatirea performantei organizationale;
  • Imbunatatirea performantei divizionale;
  • Imbunatatirea performantei departamentale;
  • Imbunatatirea performantei la nivel de angajat;

Capabilitati

  • Imbunatatirea performantei proiectelor;
  • Imbunatatirea performantei proceselor;
  • Imbunatatirea performantei calitatii;
  • Imbunatatirea performantei serviciului de relatii clienti;

Stakeholderi

  • Imbunatatirea performantei furnizorilor;
  • Imbunatatirea performantei JV;
  • Imbunatatirea performantei Conducerii;
  • Imbunatatirea performantei personale.
  • Aplicarea conceptelor teoretice intr-un mediu real de afaceri prin aplicarea celor 6 piloni de imbunatatire a performantei in 9 scenarii diferite
  • Gestionarea performantei slabe intr-un mod eficient si masurabil prin intermediul actiunilor corective si a managementului initiativelor
  • Imbunatatirea procesului decizional la nivel de organizatie prin expunerea la o varietate de scenarii organizationale

Alina Miertoiu este Business Research Analyst la The KPI Institute, un institut specializat in management-ul performantei, considerat in prezent autoritatea globala in cercetarea si educarea in domeniul indicatorilor cheie de performanta. Este certificata KPI Professional si activitatea ei de cercetare in domeniul management-ului performantei a avut ca rezultat documentarea a peste 300 de exemple de indicatori cheie de performanta.

In plus, activitatea Alinei in domeniul managementului si imbunatatirii performantei presupune de asemenea si publicarea constanta de articole bazate pe cercetare in Performance Magazine, revista online a The KPI Insistute dedicata strategiei si performantei.

Ca Business Research Analyst, unul dintre cele mai notabile proiecte de cercetare ale Alinei s-a concentrat pe dezvoltarea unui studiu de benchmarking in sectorul utilitatilor pentru patru arii importante: apa, gaz, producerea si distribuirea elergiei electrice, care cuprinde date de la nivel mondial.

Ca formator, Alina a dezvoltat, implementat si gestioneaza programul de tutoring al Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii din Cluj-Napoca.

Calificarile academice ale Alinei sunt in domeniul administratiei, avand o licenta in Administratie Europeana si o diploma de master in Managementul Organizatiilor Non-guernamentale, completate de o certificare internationala in antreprenoriat social emisa de Erasmus+.

Cluj-Napoca

„Un curs practic, necesar oricarei companii interesate de masurarea si managementul performantei, cu o metodologie si instrumente foarte bine documentate, exemple pertinente si aplicabilitate”. Nichifor Andreea, Senior Consulting, Humangest

„Un curs la care ar trebui sa participe toti managerii implicati intr-un sistem de masurare a performantei. Ofera suport teoretic necesar intelegerii si aplicarii unui sistem de masurare a performantei in organizatii”. Ivan Florin, Team Leader, RCS RDS

„Cursul acesta ofera o balanta optima intre concepte si metodologie de lucru pe de o parte, combinata cu experientele practice si operationale oferite de participanti si trainer, astfel ca fiecare poate dezvolta un set de masuri pentru optimizarea beneficiilor viitoare ale organizatiei. Foarte important este insa si faptul ca acestea trebuiesc revizuite continuu, pentru a fi de folos in luarea deciziilor”. Ludovic Kiss, Manager Logistica si Planificare, Hochland Romania SRL

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii