Certificare Profesională: Managementul Performanței, 19-21 Aprilie in Bucuresti

2.100,00 RON
în stoc
*La pretul existent se adauga TVA



Imbunatatirea performantei nu se opreste la selectarea indicatorilor si colectarea datelor pentru acestia, ci continua cu luarea de decizii pe baza datelor, intreprinderea celor mai potrivite initiative si invatarea din rezultate. Cursul reprezinta o baza solida pentru imbunatatirea performantei in scenarii diferite, prin crearea unei arhitecturi bazate pe instrumente, procese si tehnici relevante.

Acest curs de formare prezinta cei 6 piloni care trebuie aplicati pentru a asigura o imbunatatire a performantei, incepand cu analiza si raportarea datelor, continuand cu luarea deciziilor si management al initiativelor, si terminand cu procesul de invatare si stabilire a unei culturi organizationale.

Ziua 1 – Concepte de bază privind îmbunătățirea performanței

Cadrul Sistemului de Management al Performanței

Arhitectura Sistemului de Management al Performanței;

Importanța implementării unui Sistem de Management al Performanței;

Guvernanța Sistemului de Management al Performanței;

Nivelurile Sistemului de Management al Performanței;

Instrumentele Sistemului de Management al Performanței.

Scenarii de îmbunătățire a performanței

Nivele: îmbunătățirea performanței organizaționale, îmbunătățirea performanței divizionale, îmbunătățirea performanței departamentale, îmbunătățirea performanței la nivel de angajat;

Capabilități: îmbunătățirea performanței proiectelor, îmbunătățirea performanței proceselor, îmbunătățirea performanței calității, îmbunătățirea performanței serviciului de relații clienți; Stakeholderi: îmbunătățirea performanței furnizorilor, îmbunătățirea performanței JV, îmbunătățirea performanței Conducerii, îmbunătățirea performanței personale.

Analiza datelor

Dimensiuni ale calității datelor;

Niveluri de analiză a datelor;

Tehnici de analiză a datelor.

Raportarea datelor

Compilarea rapoartelor de performanță;

Reguli de vizualizare și structurare a rapoarte structurate;

Canale de comunicare a rapoartelor de performanță.

Ziua 2 – Pilonii procesului de îmbunătățire a performanței

Procesul de luare a deciziilor

Ședințele de revizuire a performanței;

Procesul de luare a deciziilor;

Follow-up eficient după ședințele de revizuire a performanței.

Managementul inițiativelor

Dezvoltarea Portofoliului de Inițiative;

Funcțiile formularului de documentare a inițiativelor;

Procesul de documentare a inițiativelor;

Monitorizarea inițiativelor implementate.

Învățare și îmbunătățire

Ciclul de viață al Managementului de Performanță – Evoluția;

Revizuirea strategiei;

Recalibrarea Sistemului de Management al Performanței;

Modele de maturitate pentru evaluarea capabilităților organizaționale

Modelul de maturitate pentru Îmbunătățirea Performanței.

Construirea unei culturi orientate spre performanță

Managementul schimbării;

Managementul performanței angajaților;

Gradul de implicare a angajaților;

Exemple de sisteme de bonusare;

Gamification.

Ziua 3 – Îmbunătățirea performanței în practică

Nivele

Îmbunătățirea performanței organizaționale;

Îmbunătățirea performanței divizionale;

Îmbunătățirea performanței departamentale;

Îmbunătățirea performanței la nivel de angajat;

Capabilități

Îmbunătățirea performanței proiectelor;

Îmbunătățirea performanței proceselor;

Îmbunătățirea performanței calității;

Îmbunătățirea performanței serviciului de relații clienți;

Stakeholderi

Îmbunătățirea performanței furnizorilor;

Îmbunătățirea performanței JV;

Îmbunătățirea performanței Conducerii;

Îmbunătățirea performanței personale.

Aplicarea conceptelor teoretice într-un mediu real de afaceri prin aplicarea celor 6 piloni de îmbunătățire a performanței în 9 scenarii diferite

Gestionarea performanței slabe într-un mod eficient și măsurabil prin intermediul acțiunilor corective și a managementului inițiativelor

Îmbunătățirea procesului decizional la nivel de organizație prin expunerea la o varietate de scenarii organizaționale

Alina Miertoiu este Business Research Analyst la The KPI Institute, un institut specializat în management-ul performanței, considerat în prezent autoritatea globală în cercetarea și educarea în domeniul indicatorilor cheie de performanță.  Este certificată KPI Professional și activitatea ei de cercetare în domeniul management-ului performanței a avut ca rezultat documentarea a peste 300 de exemple de indicatori cheie de performanță.  

În plus, activitatea Alinei în domeniul managementului și îmbunătățirii performanței presupune de asemenea și publicarea constantă de articole bazate pe cercetare în Performance Magazine, revista online a The KPI Insistute dedicată strategiei și performanței.  

Ca Business Research Analyst, unul dintre cele mai notabile proiecte de cercetare ale Alinei s-a concentrat pe dezvoltarea unui studiu de benchmarking în sectorul utilităților pentru patru arii importante: apă, gaz, producerea și distribuirea elergiei electrice, care cuprinde date de la nivel mondial.  

Ca formator, Alina a dezvoltat, implementat și gestionează programul de tutoring al Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării din Cluj-Napoca.  

Calificările academice ale Alinei sunt în domeniul administrației, având o licență în Administrație Europeană și o diplomă de master în Managementul Organizațiilor Non-guernamentale, completate de o certificare internațională în antreprenoriat social emisă de Erasmus+.

Bucuresti

„Un curs practic, necesar oricarei companii interesate de masurarea si managementul performantei, cu o metodologie si instrumente foarte bine documentate, exemple pertinente si aplicabilitate”. Nichifor Andreea, Senior Consulting, Humangest

„Un curs la care ar trebui sa participe toti managerii implicati intr-un sistem de masurare a performantei. Ofera suport teoretic necesar intelegerii si aplicarii unui sistem de masurare a performantei in organizatii”. Ivan Florin, Team Leader, RCS RDS

„Cursul acesta ofera o balanta optima intre concepte si metodologie de lucru pe de o parte, combinata cu experientele practice si operationale oferite de participanti si trainer, astfel ca fiecare poate dezvolta un set de masuri pentru optimizarea beneficiilor viitoare ale organizatiei. Foarte important este insa si faptul ca acestea trebuiesc revizuite continuu, pentru a fi de folos in luarea deciziilor”. Ludovic Kiss, Manager Logistica si Planificare, Hochland Romania SRL

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii