Certificare Profesionala: Managementul Performantei Angajatilor




Acest curs este menit să clarifice în detaliu noțiunile de bază și oferă participanților instrumentele și tehnicile necesare implementării, îmbunătățirii și menținerii sistemului de management al performanţei în cadrul organizației. Participanții au oportunitatea de a afla bune practici în domeniul managementului performanței și de a învăța cum să stabilească sau să utilizeze criteriile de evaluare a performanței.

Ziua 1 – Introducere în lumea Sistemului de Management al Performanței Angajaților

Parametrii managementului performanței angajaților

  • Motive de utilizare a unui Sistem de Management al Performanței Angajaților;
  • Reguli de utilizare a unui Sistem de Management al Performanței Angajaților;
  • Guvernanța Sistemului de Management al Performanței Angajaților;
  • Arii de impact ale Sistemului de Management al Performanței Angajaților;
  • Durata de implementare a Sistemului de Management al Performanței Angajaților;
  • Exercițiu: Explorarea principiilor unui Sistem de Management al Performanței Angajaților de succes.

Arhitectura Sistemului de Management al Performanței Angajaților

  • Perspectivă din interior: Includerea elementelor de bază și evaluarea angajaților;
  • Perspectivă din exterior: Includerea de elemente de suprafață și pârghii;
  • Exercițiu: Integrarea Sistemul de Management al Performanței Angajaților în cadrul sistemului organizațional.
  • Proiectul de implementare a Sistemului de Management al Performanței Angajaților Condiții de implementare;
  • Etapele procesului de implementare a Sistemului de Management al Performanței Angajaților;
  • Exercițiu: Identificarea acțiunilor de întreprins și implementarea lor.

Ziua 2 – De la alinierea la nivel individual la discuțiile privind performanța

Alinierea performanței

  • Cascadarea Indicatorilor Cheie de Performanță de la nivel organizațional la nivel individual;
  • Exercițiu: Definirea competențelor;
  • Exercițiu: Selectarea competențelor;
  • Exercițiu: Definirea comportamentelor;
  • Exercițiu: Selectarea comportamentelor.

Dezvoltarea planurilor de performanță

  • Exercițiu: Stabilirea direcției de dezvoltare profesională;
  • Lansarea de noi planuri de performanță pentru angajați;
  • Lansarea de noi planuri de performanță pentru noii angajați;
  • Exercițiu: Comunicarea și promovarea noilor planuri de performanță;
  • Managementul schimbării.

Feedback privind performanța prin intermediul întâlnirilor de revizuire a performanței

  • Scopul întâlnirilor de revizuire a performanței;
  • Exercițiu: Participanții la întâlnirea de revizuire a performanței;
  • Exercițiu: Acțiuni de întreprins și monitorizare în urma întâlnirilor de revizuire a performanței.

Întâlnirea de revizuire a performanței

  • Exercițiu: Derularea întâlnirii de revizuire a performanței;
  • Durata întâlnirii de revizuire a performanței;
  • Exercițiu: Teme discutate în cadrul întâlnirii de revizuire a performanței.

Ziua 3 – Cultura organizațională și performanța angajaților

Feedback privind performanța prin intermediul evaluărilor de performanță

  • Evaluările de performanță;
  • Exercițiu: Identificarea diferențelor dintre diversele metode de evaluare;
  • Scopul evaluării performanței;
  • Exercițiu: Identificarea participanților la evaluarea performanței;
  • Exercițiu: Dezvoltarea și durata evaluărilor de performanță, subiecte abordate în cadrul evaluărilor de performanță;
  • Exercițiu: Determinarea acțiunilor de întreprins și de monitorizat în urma evaluărilor de performanță.

Managementul performanței angajaților prin leadership, coaching și mentoring

  • Exercițiu: Identificarea elementelor de leadership care atrag performanța angajaților;
  • Exercițiu: Stabilirea diferențelor dintre coaching și mentoring;
  • Persoanele implicate în procesele de mentoring și coaching.

Gamification – un instrument de recompensă și recunoaștere

  • Importanța recompenselor și recunoașterii;
  • Exercițiu: Selectarea beneficiarilor recompenselor și recunoașterii;
  • Metodologii, instrumente și tehnici;
  • Exercițiu: Identificarea resurselor alocate pentru recompense și beneficii;
  • Exercițiu: Stabilirea politicilor privind recompensele și recunoașterile.

Evaluarea sistemului de management al performanței angajaților

  • Exercițiu: Aplicarea modelului de maturitate;
  • Revizia sistemului de management al performanței angajaților;
  • Actualizarea și îmbunătățirea sistemului de management al performanței angajaților.

Recapitulare și certificare

  • Recapitulare;
  • Examen de certificare.
  • Înțelegerea sistemului de management al performanţei individuale și a modului de implementare a acestuia;
  • Îmbunătățirea performanței organizaționale prin implementarea unui sistem de management al performanței individuale;
  • Utilizarea de instrumente de management al performanței individuale și dezvoltarea de noi instrumente apelând la documente cheie de planificare;
  • Pregătirea în vederea creării de noi instrumente de management al performanței individuale prin însușirea modului de utilizare a documentelor cheie de planificare;
  • Accesul la o serie de instrumente de management al performanței și la template-uri pentru aplicarea în practică a cunoștințelor dobândite (plan de carieră, plan de dezvoltare, competențe și comportamente).

Alexandra Blaga conduce Departamentul de Dezvoltare a Talentelor în cadrul The KPI Institute, autoritatea globală în cercetarea și oferirea de programe educaționale privind Indicatorii Cheie de Performanță.

Activitatea sa de cercetare în domeniul Managementului Performanței s-a concretizat în documentarea și revizuirea unui număr semnificativ de Indicatori Cheie de Performanță (KPIs).

Cele mai notabile programe de cercetare ale Alexandrei au avut drept rezultat dezvoltarea de materiale aflate în curs de publicare, precum “The KPI Dictionary” și seria de rapoarte „Top 25 KPIs în 2013-2014”. Alexandra se ocupă și de scrierea de articole pe tema performanţei individuale pentru platforma smartkpis.com, respectiv pentru revista online “Performance Magazine”. Totodată, expertiza și cunoștințele sale includ crearea și dezvoltarea de KPIs la nivel individual, respectiv de proiecte de dezvoltare organizaţională pentru The KPI Institute.

În același timp, a fost implicată în dezvoltarea unui sistem de management al performanței în cadrul The KPI Institute. Alexandra a acumulat o experienţă solidă în ceea ce privește performanța individuală datorită activității desfășurate în calitate de Specialist de Resurse Umane în cadrul unei companii multinaționale. În calitate de responsabil de indicatorii cheie de performanță ai Centrului de Cercetare și Dezvoltare, a monitorizat performanța angajaților, dar și nivelul de satisfacție și de implicare al acestora.

În calitate de formator, Alexandra a dezvoltat și susținut cursuri referitoare la îmbunătățirea învățării individuale, la aptitudinile personale și sociale ale angajaților, la comunicarea dinspre nivel individual înspre nivel organizațional, respectiv la instrumentele de atragere a talentelor.

Alexandra deține un Certificat Profesional Indicatori Cheie de Performanță și a gestionat aspecte precum competențele și abilitățile angajaților relaționând cu clienți din diverse industrii, atât din țară, cât și din străinătate.

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii