Cercetarea posibilitatilor de inovare




Integrarea consumatorilor, a utilizatorilor si expertilor in cadrul procesului de dezvoltare a serviciilor si produselor este un principiu cheie al unei proceduri de inovare de succes. Cu ajutorul unor metode de cercetare complexa, putem identifica noi perspective si concepte. Cercetarea posibilitatilor de inovare este un proces ce poate fi individualizat, de la caz la caz, fiind astfel divizat in trei niveluri:
- Studii de caz de inovare
- Cercetari cantitative a posibilitatilor de inovare: realizate prin chestionare
- Cercetari calitative a posibilitatilor de inovare

Durata procesului de livrare a serviciului:
6 luni
Locatie - On/Off site

Raport de cercetare, individualizat conform cerintelor clientului
Rezultatele analizei de date

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii