Auditul Performantei Furnizorilor




Auditul Performantei Furnizorilor este o analiza detaliata a setului de procese, instrumente si practici, utilizate in cadrul unei companii, pentru a masura, monitoriza si evalua performanta furnizorilor sai. Auditul se axeaza pe urmatorii trei pasi:
1. Identificarea eficientei instrumentelor si proceselor folosite in administrarea relatiei cu furnizorii;
2. Identificarea decalajelor dintre asteptarile clientului si performanta reala a furnizorilor;
3. Identificarea unor noi directii de imbunatatire a relatiei client-furnizor.

Pentru a garanta obiectivitatea si relevanta acestui serviciu, pentru siguranta si increderea firmei-client, serviciul de audit se bazeaza pe o combinatie de trei instrumente:

1. Modelul de Maturitate a Performantei Furnizorilor - un chestionar menit sa evalueze o serie de dimensiuni a capabilitatii organizationale de administrare a furnizorilor.
2. Analiza Documentelor Interne - o echipa de experti in domeniu va revizui documentatia interna a companiei, precum manualele furnizorilor, scorecard-urile lor sau rapoartele de performanta.
3. Organizarea unor interviuri cu partile interesate - scopul acestor interviuri de 30 de minute este obtinerea de informatii privind modul de desfasurare a proceselor si de utilizare a instrumentelor, in cadrul companiei.
Dupa evaluarea informatiilor oferite de fiecare instrument, entitatea masurata poate fi subsumata unuia dintre urmatoarele niveluri de maturitate si poate afla cum sa avanseze:
1. Initial
2. Emergent
3. Structurat
4. Integrat
5. Optimizat

1. Stabilirea cerintelor proiectului (documentatia interna, durata de timp, resursele utilizate)
2. Completarea Modelului de Maturitate
3. Analiza documentatiei interne a clientului
4. Realizarea unor interviuri cu partile interesate
5. Redactarea raportului de audit
6. Prezentarea raportului si incheierea proiectului
7. Elaborarea unui plan de actiune pe viitor

1. Procesarea documentatiei interne
2. Procesarea informatiilor cuprinse in Modelul de Maturitate
3. Procesarea raspunsurilor din interviuri
4. Redactarea raportului de audit
5. Elaborarea unui plan de actiune pe viitor

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii