Audit de performanta al departamentului de relatii clienti




La punctul de lucru al firmei-client, putem realiza un audit al proceselor interne, a procedurilor si facilitatorilor (acestea din urma sunt reprezentate de instrumentele dep. de relatii clienti, folosite in cadrul firmei-client), pentru a obtine o mai buna intelegere asupra zonelor precare, unde este nevoie sa intervenim pe plan intern. Pentru a obtine o perspectiva mai clara, din exterior, se poate cere asistenta specialistei noastre in acest domeniu, Maria Desmons-Macrea, care poate programa o serie de vizite de observatie, precum si interviuri cu clientii firmei-client.

Conform cerintelor ISO 19011/2011 privind managementul auditului, specialista noastra poate redacta un raport in care va trece constatarile principale si va atasa un plan de recomandari pentru imbunatatirea ariilor deficitare.

Instrucțiuni de Cumpărare On-line

Online Purchasing Instructions
Online Purchasing Instructions

Alege un produs și adăugați-l în coș

Online Purchasing Instructions

Adăugați mai multe produse sau treceți la finalizarea comenzii

Online Purchasing Instructions

Completați toate informațiile și finalizați comanda

Online Purchasing Instructions

Verifică-ți emailul pentru confirmare și detalii